۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۴:۱۹

اخبار نمایشگاه/

کارهایی که مجسمه های نقره ای در نمایشگاه کتاب انجام می دهند

کارهایی که مجسمه های نقره ای در نمایشگاه کتاب انجام می دهند

مجسمه های نقره ای، نام گروهی از بازیگران علاقه مند به تئاتر و سینماست که به فعالیت های نمایشی حوزه پرفورمنس، در نمایشگاه کتاب تهران می پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر، یک گروه پرفورمنس این روزها در محوطه مصلی امام خمینی (ره) حضور داند و به اجرای پرفورمنس های نمایشی اشتغال دارند که این فعالیت ها با استقبال مراجعه کنندگان به نمایشگاه روبرو شده است.

این گروه نمایشی با مسئولیت سید مهدی خادم حسینی مدیر دفتر سینمایی آراز فیلم در نمایشگاه حضور دارد و خادم حسینی این طرح را با نام «مجسمه های نقره ای» در نمایشگاه اجرا می کند. وی درباره فعالیت این گروه می گوید: افرادی که در این گروه حضور دارند، هر روز از ساعت شروع تا پایان در نمایشگاه حضور دارند و در قسمت های مختلف مصلی به اجرای فعالیت های نمایشی می پردازند.

مجری طرح مجسمه های نقره ای گفت: گروه مورد نظر 4 وظیفه مشخص دارند. اول این که هر روز یک شغل مخصوص را تصویر می کنند. دوم فعالیت کتابخوانی را با اجراهای خود در این باره، تبلیغ می کنند. کار سومشان نیز خوش آمدگویی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه است. اما نمایش چهارمی که مجسمه های نقره ای اجرا می کنند، خرید و فروش کتاب است.

وی افزود: این گروه، هر روز روی یک موضوع ویژه تمرکز دارند. به عنوان مثال، نمایش پرفورمنسی که امروز در نمایشگاه اجرا می کنند، درباره معلم است. بازیگرانی که در نقش مجسمه های طلایی در مصلی حضور دارند، 17 نفر از علاقه مندان و دانشجویان سینما و تئاتر هستند و تمرین های خود برای اجرا در مصلی را از یک ماه پیش آغاز کردند.

مجسمه های نقره ای، از روز اول برپایی نمایشگاه کتاب تهران، در محوطه مصلی حضور داشتند و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفتند. برخی از مراجعان نمایشگاه، در اجراهای این گروه مشارکت کرده و برخی دیگر نیز با تلفن های همراه خود، با بازیگران این گروه عکس می اندازند.

 

 

کد خبر 2283162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha